2012. május 11., péntek

Zsebpénzből dömpert

Anyával még este lementem a boltba megvásárolni a holnapi Rakott krumplihoz a hozzávalókat...
Vásárlás közben megpillantottam életem legszebb bilencses dömperét, amibe első szempillantásra beleszerettem :)
Kérleltem Anyut, hogy vegye meg, de sajnos most erre nem volt keret...
Mégis jött a mentő ötlet Anyutól, mert látta rajtam, hogy különleges szeretettel forgatom kezeimben, ezt a hatalmas járművet...
"Én ezt most nem tudom neked megvenni Donikám, de a spórolt zsebpénzedből megveheted, Te magad. Kifizetem most én és otthon visszaadod a dömper árát."
"OKÉ rendben, hát persze!!!" :) Ugráltam boldogan, kezemben a munkagéppel...
Visszafelé kipróbáltam egy játszótéren az új bilencses dömperem :)



Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...