2012. május 2., szerda

Fosztogató rablóbanda

Délután, arra értünk haza, hogy betörtek a házunkba...
Apuék nagyon szomorúak voltak, hol dühösek,  felkavarta őket, ami történt!
Persze engem is...
Sokat beszélgettem a rendőr nénivel és a nyomozó technikus bácsival, aki az ujjlenyomatokat gyűjtötte be.
Rengeteg mindent elvittek a rablók, de azért egynek, igazán örültem: "Anya! Annak örülök, hogy a rablók nem vitték el a fagyit, amit együtt készítettünk..." mondtam késő este, fürdés közben...
Viszont Anya kidobta a kukába, - azt ígérve, hogy készít majd nekem újabb adagot - mert kifosztották még a hűtőt is és az ajtaját sem csukták vissza, így leolvadt ami benne maradt (a zöldség és a házi fagyi, a boltit elvitték).

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...