2010. július 3., szombat

Első élmény a strand medencében

Szent András Gyógyvizes Strand és Kemping Tóalmás

Már napok óta nagyon meleg kánikula van. Apuék is nehezen bírták, ezt a nagy forróságot.
Megvártak engem, míg felkelek a délutáni szunyókálásomból és utána kimentünk a strandra hűsölni.
Húúú, de jó volt!
Bevittem a medencébe a Mickey egeres csónakomat is :)


Ugrálgattam én mindenhonnan, hol a csónakomról, hol a medence széléről! Anyáék nem győztek figyelni engem, ketten majdnem kevesek voltak hozzám :)
Egyedül simán kitudtam mászni a medencéből és a rohangálást folytattam is volna, a medence szélén. Apának kellett kiugrania a vízből, utánam a partra, hogy elkapjon.
Anyu rám szólt, elég határozottan, hogy TILOS! a medence szélén futkároznom, mert csúszik és beverhetem a fejem, egy rossz esés közepette.


Egyből a középpontban volt, az egész családunk. A pelenkámat is megcsodálták, hogy milyen klassz és hogyan működik az úszópelenkám. Gázolajjal, válaszolt Apa viccesen :)
De legfőképpen azt, hogy mennyire élvezem a vizet és merészen ki-be ugrálok a vízbe és élvezettel fürdőzöm a medencében és a vitorlásommal szelem a habokat :) A csónakom is nagy látványnak számított :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...