2010. július 15., csütörtök

Vizipók

Nagyon élvezetem a homokos strandot és a vizet :) Mama, Hédi és Anya nem győztek felváltva, utánam rohangálni! Csak úgy szaladtam a vízbe, semmi veszélyérzet nélkül. A csobbanás, ami tetszik ilyenkor! Valamikor olyan rövid ideig voltam a vízben, hogy Anyának cserélgetnie kellett rajtam az úszópelust, hol száraz fürdőnadrágra, hol száraz pelenkára, nehogy felfázzak. Igaz a vizet nem szívja fel annyira az úszópelus, de igencsak nedves és hideg alattam a csomag, ha rajtam marad.
Az egyik ilyen csere-bere után, újra elszaladtam, egy sima pelenkában és már bent is csücsültem a vízben :)
Elég vicces voltam, amikor is a pelenkám úgy megszívta magát vizzel, és úgy néztem ki az óriási potrohommal, mint a vizipók :)

Az enyém legalább 5 × nagyobb lett!
  Voltak pillanatok, amikor lepihentem és homokozva vártam a fagyimat.





Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...