2012. március 28., szerda

Biztonságos fészekbe bújva

Délután 2 órára volt időpontunk a kókai doktornénihez.
Annyiszor jártunk az utóbbi időben rendelőben + más orvosoknál is (bőrgyógyászat és fül-orr-gégészet), hogy szó nélkül elkezdtem vetkőzni, tettem a dolgom, ahogyan a nagyok :)
Az utóbbi napokra visszatekintve, elég ramatyul néztem ki, de mostanra teljesen meggyógyultam, szóval hatott a SUPRAX  keveréke :)
Az egyik különbség a súlyomnál látszik, mert kb. 1,5 kg-al kevesebbet nyom most a mérleg.
A másik különbség az, hogy sokkal bújósabb és ragaszkodóbb lettem, kézen fogva sétálok mostanában Anyuékkal :)
A délutáni sziesztámat az autóban, hazafelé kezdtem meg, majd ébredésem után gyorsan Anyu ölébe siettem és a karjaiba kuporodva folytattam a szunyát :)
No, ezt is csecsemő koromban csináltam utoljára Anyuval...
Mint egy kismadár, a fészkében

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...