2012. március 17., szombat

Szundi a bunker ágyban

Felkeltett..., a csilingelős fagyis autó!!!
Nagyon sírósan ébredtem, Anyát egy pillanatra sem eresztem most el...
Legalább az a kúpot elfelejthetem, már a megszokott Panadol Baby-t kaptam, mert felment újra a lázam.
A leves, amit elkészített nekem Anya, pár kanálka után már elutasítottam. A tésztát sem ettem meg belőle.
Még kértem vizet és utána újra befészkeltem magam, most Anyuék ágyába, ahol menedékre leltem a másik felhajtott matrac alatt.
Apa ép az ágyrácsot javította és Anyu elkezdte kiporszívózni az ágy alól a faforgácsokat és a porcicákat. Amikor kikapcsolta a porszívót, Anyu akkor vette észre, hogy elaludtam a nagy hangzavarban...


2 megjegyzés:

Helga írta...

Egyem meg... remélem, már jobban van szegényke xxx

Donát írta...

Köszönjük szépen, jobban van a kis csibész :)

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...