2012. március 10., szombat

Szent László kápolna-kilátó


Kattints majd a képre, a felvétel lenyűgöz: gömbpanoráma, a mi felvételünk úgysem ilyen kristálytiszta...
Hányszor, de hányszor mentünk már el mellette és Anyu, mindig arra vágyott arra, hogy egy rövid kirándulós időre, míg felmászunk a Szent László kilátóhoz kitérjünk és körbenézzünk Mogyoród felett!
Ma reggel hazafelé, útba ejtettük a fatornyot :)
Először mondanom sem kell, egyáltalán nem volt kedvem felsétálni Somlyó-hegyre és megmászni a sáros és szúrós csipkebogyókkal övezett dagonyás utat, de a séta közben hamar megváltozott a hangulatom és jókat nevettünk a csúszós és sáros patáinkon :D
A kápolnában, azt hittem halottak vannak...


Én voltam az első, aki felmászott, hogy lássam az utat, ahol nap, mint nap autózunk...
Nagyon messzire el lehetett látni, mert nagyon szép időnk volt, bár még párás volt kissé, a korai idő miatt :)


Panoráma... közben Hungaroringről hallatszó motorzajok...
Megérzékeltem a magasságot is, ledobtam egy kisebb faágot, amit lent újra felszedtem. Az lett a puskám és a túrabotom is egyben.


Lefelé menet, sikerült a dagonyában elnyúlnom :D

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...