2012. augusztus 22., szerda

Búvár(háti)zsák

Tulajdonképpen a búvárkodás, az utolsó cápa látogatásunk óta kezdett igazán érdekelni, amikor cápaetetésen voltunk a Tropicariumban...
Aztán gyakorlatban is szereztem némi tapasztalatot, a strandolások alkalmával...
De tartottam én merülőpróbákat is, otthon a kádban :)
Mama még a nyár vége felé, még egy békalábat is beszerzett nekem :)
Ezek után, nagyban magyaráztam Anyukámnak...


- Anyu, nekem kellene még egy búvárzsák.
- Micsoda?
- Hát egy búvárhátizsák, veszel nekem majd!? - kezdtem egy kissé frusztrált lenni, miért nem érti édes, jó Anyám, hogy mi az a búvárzsák.
- Mi az??? A búvároknak olyan is kell?
- Tudod, belebújok és a hátamra veszem!
- Aham! :D Akkor búvárpalackot szeretnél...
- IGEN!

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...