2012. augusztus 13., hétfő

Vonattal, egy gőzösért

A terv: Anyu kitalálta, hogy kísérjük el a munkahelyére vonattal és az ott lévő, egyik Máltai Szeretetszolgálat játszóterén ,elugrálhatok egy órácskát a Mamával, aztán mi Anyu nélkül már, vissza megyünk Újpestre.
Persze Anyáék közölték korábban velem, hogy csak egy megállót utazunk, az új piros vonattal, ép csak átkelünk a Duna felett és már szállunk is le, de a nagy izgalmakban, ezt szinte fel sem fogtam...
Felszálltunk, leültünk lekezeltem (kalauzként) Mamáék jegyeit és máris a leszállógombhoz kellett sietni, mert itt a vége... 3 perc és a túlpartra értünk :)



Na valahogy, így is lett...
A terv, amit megbeszéltünk oké, de a választás kissé akadékosan kezdődött...
A Vizimalom sétányon haladva kiderült, hogy két játszótér is van, nem is olyan messze egymástól.
Persze én, az elsőre akartam visszamenni!
Egy gyors beköszönés Natiéknak, plusz bekukkantottam Anyuék kuckójába is.
Aztán a többiek tanácsára, hogy nézzem meg a másik játszóteret is, hogy dönteni tudjak, melyiket is válasszam...
Hááát, nemigazán akartam először elfogadni!
Mivel én dönthettem, beadtam a  derekam és végül nagyon jól jártam :) A második játszóteret választottam, ahol nagyon jól éreztem magam és ráadásul még játékot is választhattam.
A polcról kiszemeltem, egy gőzöst, amit meg is kaptam, amikor a játszóról indulóban voltunk :)
Büszkén vittem be az üzletbe Anyának megmutattam neki az új járművemet, amit kaptam!
Este sk, le is fényképeztem...


Mama szerint: Megvan a holnapi programunk! - egy vonatos hely, ahová amúgy is szeretett volna már régóta elvinni.

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...