2012. augusztus 3., péntek

Strandnap I.


Délután, máris Göd felé vettük az irányt, a vasúti átjárón túl, s a kanyargós utat is elhagyva, parkoltuk le az autót.
Az Aphrodite Hotel strandjára igyekeztünk nagy léptekkel, ebben a fülledt nagy melegben - mától is hőségriadó van az egész ország területén, egészen keddig -, s hamarosan el is merültünk a habokban.
A búvár -és úszószemüvegtől egy percre sem váltam meg,  a medencékből is csak annyi időre jöttem ki, amíg átugrottam a másikba :)





Nekifutásból ugrottam be a medencébe, amit egyre jobban kiviteleztem, Anyu megtanította nekem a bombát és én magamtól, a hátrafelé ugorva merülést is kipróbáltam...


A medencékben jókat ugrálva, merülve úszva és jó alaposan kiáztatva, a fürdőgatya levétele után hatalmasat nézett Anya... A méhcsípés következménye az lett, így másnapra, hogy eltorzulva felduzzadt az egész lágyékom, Anyukám nagyon megijedt, ennek láttán. A hűtőtáskából előkapta a jégakkut és azzal próbálta nyugtatni a fájdalmas, viszkető területet, a patikáig vezető úton.
A patikus néni tanácsára, a napi 300 mg kalciumot megnöveltük, de így sem akart nagyon leapadni a csípés helye. 

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...