2011. június 18., szombat

3. szülinapi bulim

A szülinapomat ma, azaz egy nappal előbb ünnepeltük meg, mert Apának sajnos holnap dolgozni kell mennie...
Papáékkal jöttünk haza. Bár igaz, hogy roppant jól éreztem magam és mókás volt a Mamáékkal lazítani, de legbelül, én már erre a pillanatra vártam..
Anya már az ajtóban várt rám az ölelésével és ahogy begurult az autó a kertbe, még akkor találkozott  szemünk és le sem vettük egymásról addig, amíg át nem öleltük egymást.
Várt sok lufi, amik sorra durrantak ki, de a Hédi hozott még nekünk utánpótlást :)
Anya az utolsó kis igazításokat is összeállította a tálaláshoz és ekkor közöltem mindenkivel, hogy a tortámat szeretném!
Apát persze meggyőztem, hogy eszem majd, csak hagyja, hogy egy egy iciri-picirit bekukkantsak a hűtőbe, hogy megnézzem a tortámat. Mire Anya közölte velünk, hogy nem nézhetem meg, akkor inkább vágjuk fel előbb a tortát, de megnézni előre azt aztán nem! Annyira belém égett ez a mondat: "Nem nézhetem meg.", hogy elkezdtem siratni az egereket is. Anya megvigasztalt, és elmondta, hogy akkor most lesz a gyertyaelfújás, de menjek el Apával mosakodni a fürdőszobába.
Ennyi idő ép elég is volt ahhoz, hogy az asztalra varázsolják a szülinapi tortámat a három égő gyertyával!
Wow! Torta és égő gyertyák!!!
Húúú, de még milyen boldog voltam, amikor végre megpillantottam a tortámat :) Fülig ért a szám, úgy vigyorogtam!
Elfújtam a három szál gyertyát a tortámon és érdeklődve körbe moziztam, Apával együtt a járműveket...
...mert volt ám rajta minden!
Kicsi Piros Traktor, Helikoffer, vadász repülő, kamion, pizzás motor, sportautó, s végül Hörbi a kisautó :)
Az ünnepelté lett az első szelet a tortából, a Piros Traktorral együtt :)


Kit érdekelt, az asztalon sorakozó, jó kis kajcik (azért a lilahagymás, balzsamecetes mozzarellát paradicsommal, azt csíptem ám) és az evés. Jöhetett a móka kacagás.
Buli, táncolás :) No, meg a Süsü őszibarackos pezsgő!
Alma együttesre riszáltuk a popónkat, én gitároztam, a többiek tapsoltak nekem, a lufik röpködtek! Nagyon jó mókát csaptunk, ki-be rohangáltam a házból a kertbe és vissza...
Aztán jöhetett az ajándékbontás :)


A csomagok kibontása olyan izgi dolog, ahogy lefejtem a színes, mintás papírokat... :)
A Héditől kaptam egy DUPLO Farm figura készletet és egy rózsaszínű lepkehálót, a Mamától egy Tupperware nyújtókészletet és a Papáékkal és Anyuékkal közösen egy Mini micro aqua rollert. 
Mostanra jól kibővült a járgányparkom! Ez a roller, aztán tényleg nagyfiús :)
A buli végén a Papáéknak muszáj volt elindulniuk, ekkor pityergősre fogtam...
...de hamar jó kedvre derültem, mert elmentünk Apuékkal a strandhoz rollerezni, hogy gyakoroljam ezt az új mozdulatsort is.
Több fotó majd később...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...