2011. június 20., hétfő

Anya, hogyan készült el a tortám?

A 3. szülinapomra Anya készítette el nekem, a szülinapi tortám!
Hát Szuper Anyukám van!!!
Amikor megláttam, alig hittem a szememnek, hogy ilyen szép is lehet, egy autós (járműves) torta :)
Anyu elmesélte, hogyan készült a kék tortám...
A torta receptje Nigella Lawson Régimódi csokitorta receptje, egy kicsit módosítva, a mi szánk ízére.
Anya a piskóta tésztájába és a krémbe jóval kevesebb cukrot tett, a Papa szülinapi tortájából tanulva.
Anya még + belekevert a csokoládékrémbe, kimagozott meggyeket is :) Fincsi gyümölcs íz!
A torta burkolatát 4mix -ból készítette, amit Wilton ételfestékkel tett színessé.
Olyan meleg volt aznap este, amikor bevonta a tortát és díszítette, hogy már szegény Anyukámat a sírás kerülgette. Mivel nem volt és nem is lesz légkondi (ügyelünk a világra) és márvány lap sem akadt Anyu kezébe, kénytelen volt negyedszerre is kinyújtani a fondant-ot. Sikerült!!! Anyu ugrált örömében, amikor körbevágta a gyönyörűséges kerek kékséget, pizza vágóval :)
Aztán minden egyes színkeverésnél, újra jégre kellett tenni az anyagot... és sokat várni, hogy nyújtható és formázható legyen, mert 22 ºC az biztos, hogy nem volt :/


Anya ezek után nem maszatolt többet a kezeivel, egy kanalas technikát alkalmazott a tálkáimban :)
A járműveket pedig Städter kinyomókkal varázsolta életre.
Ez már ismerős volt nekem korábbról is! Anya ebből készített nekem ehető kenyér verdákat :)
Köszi!
Desszert Mester :)
Másnap még reggelire is tortát (a kék bevonatát és az autókat) szerettem volna reggelizni...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...