2011. június 10., péntek

Haaaap ccci!

Azért jó dolog, ahogy az ember ki van találva! A sok tüsszentés, megkönnyítette az orrom tisztulását párszor :)
Anyu azt mondta fürdés után, hogy együtt alszunk ma este a nagyágyban.


Az elalvás előtti orrszívást már én magam, egyedül végeztem :)
Anyukám egész éjszaka figyelte és leste, minden lélegzet vételemet. Amikor úgy hallotta, hogy szörcsögök és szívásra  lenne szükségem, az orromhoz emelte a porszívó csövét és megkönnyítette a légzésemet.
Csak akkor sírtam fel és taszítottam el magamtól a merénylőt, amikor a tengervizes orrspray átmosta a járataimat!
Eléggé forgolódós éjszakám volt, Anyu ágyában...
A 4 m²-t körbe-körbe túrtam egész éjszaka, Anya pedig nem győzött egyfolytában visszatakargatni.

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...