2011. június 4., szombat

Nem csípjük a szúnyogokat

Észrevettem kint a kertben egy nagy szúnyogot...  
-"Anya, Anya itt van egy szúnyog!" 
-"Fogd meg nyugodtan és tegyük bele a nézőkébe"
-"Anya, Anya meg fog csípni! Inkább Te tegyed bele."
Anya szerint ez a szúnyog fajta nem csíp, hát nem vagyok én ebben olyan biztos :/
Mindenesetre Anya megfogta nekem a szúnyogot és a bogárnézőkémbe rakta, hogy én is megkukkoljam még közelebbről!


A múltkori eset után, óvatosabban emeltem a szemeimhez...
Közben Anya is megnyugtatott, hogy biztosan nem fog kirepülni ebből a tartályból a szúnyogocska, mert jól lezárta a nézőkét. Odahajoltam az nézőke nyílásához és jól szemügyre vettem a hatlábút!


Majd egy picit megpöcköltem a burát és mivel szegényke megijedt elkezdett repkedni, mire én is megijedtem (csak egy picit) hátrébb léptem egyet. Aztán Anya biztatására, és gondos magyarázata után, hogy addig nem hagyhatja el zárkáját a szúnyog, amíg mi ki nem engedjük onnan, újra megnéztem :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...