2011. június 12., vasárnap

Állatkert Abonyban

Magán Zoo Abony

Délután, ahogy felébredtem megebédeltünk, és rögtön indultunk az abonyi állatkertbe!
A hosszú autóút után, az állatkertben sok-sok állat várta, hogy megcsodáljam őket :)


Felültem Fekete sörényre pacigolni, ekkor lelassultam Andante módba :)



Utána annyira fel voltam pörögve, a sok új és izgalmas dologtól, de olyan, de olyan boldog voltam :)
Anyutól Apuig, aztán Aputól Anyuig szaladtam és ugortam a nyakukba. Anyu felé, olyan lendülettel ugrottam, hogy hátrabukfenceztünk a földön! Anyu hasán ültem, és fogtuk a hasunkat a nevetéstől (az állatkert látogatói is). Az egyik Apuka meg is jegyezte, hogy biztosan birkózni fogok később :)
Szegény Anyu, meg kapálózott a hátán, mint egy bogár!
Nagyon vicces volt :)
Az állatkert bezárt, de mi folytattuk a sétát a városban. Egy cukiba beültünk és megkóstoltam a kék színű, rágógumis fagyit. Fincsikék volt :)
Játszótérre szerettem volna még elmenni, de sehol nem találtunk :(
Apuék megigérték, ha látunk valahol egyet hazafelé, ott biztos megállunk egy fél órácskát még játszani.
Tápiószele mellett, amikor elhaladtunk egyből kiszúrtam a játszóteret, ahol kukorica árust játszottam a csúszda alatt :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...