2012. április 4., szerda

Dinosaurus interaktív kiállítás

Dinó Kiállítás
Dinoszaurusz Kiállítás KÖKI Terminal

A Mama még egy februári újságban látta meg, hogy lesz egy dinoszaurusz interaktív kiállítás a KÖKI Terminálban Kőbányán.
Anyáék már rég el szerettek volna vinni engem, erre a kiállításra, de eddig soha nem erre vitt az utunk hazafele.
Állítólag, amikor legutóbb ide indultunk, pont erre a kiállításra, akkor az autónkkal voltak szervizelési gondok, de Apuék direkt nem mondták el, hová tartottunk volna, nehogy csalódjak, mert nem láthatom, amit ígértek nekem.


Célzás...
Áhá, már értem miért kaptam Anyutól reggel egy olyan rágógumit, ami szétfolyt a számban, amikor ráharaptam és dinó tojásnak volt álcázva :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...