2012. április 15., vasárnap

2+2 kerék (még)

Nos, az úgy volt...
Réges-régen, úgy tavalyelőtt ősz körül, Apa hazaállított egy újabb járgánnyal...
Vásárolt nekem egy bicajt, egy ismerősétől, hogy ha ráérzek majd a biciklizésre, ezen gyakoroljak.
A lábbal hajtós 3 kerekű motorjaimat nagyon csíptem, és a kétkerekű futóbiciklin is robogtam párszor, de az kimaradt a listából...
A 2. születésnapomra kapott, 3 kerekű tricikli, valahogy nem jött be és alig használtam.
Egy újabb 3 kerekűt kaptam, a 3 gyertyás tortám mellé ajándékba, de rollert :)
Nem úgy a roller, amivel imádok azóta is, gurulni és száguldozni!
Szóval van, ez a tanuló biciklim, és ha nagyon menni fog már, a kétkerekűn a tekerés és szeretni is fogom, na akkor kaphatok, egy szép új bringát is...
No, de ám! Én úgy, de úgy tudom cifrázni ám a dolgokat, hogy a második hosszabb bringatanulós úton, már állva tekertem a bicajt, a csomagtartóra átülve hajtottam a járgányt :)
Sőt még Aput is megkértem, hogy a segédkereket is vegye le a bringáról, mert az, nem kell nekem!
Sajnos, vagy nem sajnos, de a +2 kerék még marad, egy jó darabig, de Apu azt mondta, hogy mindig feljebb szereli nekem egy fokkal :)
Energia kell ám, tankoltam egy Kinder szeletet...


Ma is eltekertünk jó messzire...


A Mini játszótéren is voltunk, egy rövid kitérőre...


Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...