2012. április 3., kedd

Változások a játszótéren

Ma reggel a Mama vigyázott, amíg Anya orvosnál volt.
Tegnap még nem volt kedvem bevinni, az ajándékokat az oviba, inkább a Papáékkal játszottam.
A nagy hangzavarra, ami behallatszott a szobába, kíváncsivá tett, ezért sokszor kukkoltam a gyerekeket az ablakból, hogyan játszanak az udvaron...
A szabadtéri játékból nehogy kimaradjak már, azért mert most nem járok oviba...
Felszerelkeztem a homokozós játékokkal és az ajándék tojásokkal és Anyával elindultunk a játszótérre.
Amikor elmentünk az óvoda mellett, Levente rögtön kiszúrt engem és odajött a kerítéshez beszélgetni. Kérdezte, mikor megyek már oviba? Lesz, ne mulass Húsvét után :)
Aztán Andi nénivel is beszélgettünk egy kicsit, majd nagy léptekkel a játszótér felé kanyarodtunk.
Na, lássuk csak mi is változott azóta, amikor utoljára jártam ezen a helyen...
Ugye, a babahintát lecseréltem, NAGY hintára :)



Tavaly a nagy köteles, kúp mászóka alsó szintjéig merészkedtem...


Na, de mostanra a csúcsig is feljutottam biztonságban és a nagyokkal játszottam, fent a magasban :)
Azt mondták, hogy én egy betolakodó vagyok... mire én közöltem velük, hogy: "Én nem vagyok betolakodó!"


Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...