2012. április 17., kedd

A propolisz és a bearanyozott nap

Csupán 3 napocskát voltam oviban, a hosszú kimaradás után és péntek éjszakától kezdve, folyik az orrom és tegnap már elkezdtem köhögni is.
A dokinéni szerint, olyannyira normális, hogy mindig beteg vagyok, mint ahogyan ez a nagykönyvben, meg is van írva....
Meg kell szoknom, az óvodai közeg flóráját (nem a Pillangó, Szabó Flórát), ehhez pedig betegség és idő kell :/
Lehet, hogy ez a vidéki piszok, baci és vírusok nem elég akaratosak, ami fent a fővárosunkban tombol :)
Mindenesetre, erős és makkegészséges gyerkőc vagyok, aki 46 hónapig nem kapott komolyabb gyógyszert és antibiotikumot sem, mert a szervezete legyőzte a bacikat és vírusokat, kivéve az utolsó fránya kórt :)
Az óvoda elkezdése előtt, csak és kizárólag zöldséget és gyümölcsöt ettem vitaminforrásnak! Anyu bevetésnek szánt egy-két kisegítő gyógyírt, mint pl. a Bíborlevelű kasvirág homeopátiás bogyókat, amit elég macerás volt mindig bevenni, az Édes grapefruitmag-kivonatot, ami olyan keserű még így is, hogy beleborzongok minden cseppje után, de az Acerola kivonatos C-vitamin rágótablettának nagyon finom cseresznye íze van :)
No, de most Anyu, nagyon kiszúrt velem!!! 

Propolisz tinktúrát vetetett be velem, amit egy barna kockacukorra csepegtetett, várt amíg az alkohol elpárolgott...  
ISZONYÚ és BORZALMAS CSÍPŐS ROSSZ íze volt!!!
Az első kóstoló olyannyira kiábrándító volt, hogy a 2. vagy 3. bevétel előtt bevetettem még a hisztit is, ami inkább Apának szólt! Hiába ígérgetett most is Anya csokoládét, és győzködött, hogy hamarabb meggyógyulok, ezzel a csellel sem voltam hajlandó bevenni, sőt kiköptem az első adagot :(
A délutáni adagot végül ujjszorítással, de elég hamar bevettem Anyu segítségével :)
Anyu előadásában iszonyú rossz lesz az íze-gyors bevétel-előbb szabadulsz technikát alkalmazza.
Apu, azt állítja a jégcukorral nem is olyan rossz az íze, egyenként-én is beveszek belőle nézd-lassabb technikával próbálkozik.
Hát bevettem már párszor: fogcsikorgatva rágtam-ittam-nyeltem mellé a szörpöt, vagy teát :/
Anyu szerint egy HŐS vagyok és a Kati a postásunk is megdicsért, aki elmondta, hogy ő is szedte már és tényleg nincs jó íze, de biztosan meggyógyulok tőle és hogy a méhecskék gyűjtögetik nekem. 
Azt is mondta, hogy milyen nagy vagyok már és elájul a szövegemtől :)
Ez, a velem érző beszélgetés, arra ösztönzött, amikor Kati már indulóban volt hogy kapkodva hadonásztam, de gyorsan leguggoltam, s leszakítottam egy sárga színű Pitypangot és utána kiabáltam: 
"Kati... Kati várj, ezt neked szettem!" a Kati meg majdnem elolvadt, hogy mennyire édes vagyok stb. és azt mondta búcsúzóul: most bearanyoztam ezzel, a napját :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...