2012. április 1., vasárnap

Hímes tojás versikékkel

Igaz már jó ideje, még az óvoda környékére sem gondoltam, és még egy bő hétig nem ajánlott közösségbe mennem.
Szóval Húsvét után vigyázzatok, mert jövök! :)
Hétfőn meglátogatjuk az óvónéniket...
Anyuval készítettünk húsvéti ajándékokat is, alaposan felragasztottam a kis virágokat, amiket előzőleg kinyomtam a lyukasztóval.


A hímes tojások hátoldalára, 3 rövid locsolós húsvéti versikéket ragasztottam...


Megérkeztem, itt vagyok,
Rózsavízzel locsolok.
Aki ügyes kisgyerek,
Katonásan tiszteleg.
És mielőtt hazatér,
Locsolásért tojást kér.

Itt a húsvét, eljött végre
A szép lányok örömére
Mert a lányok szép virágok
Illatos víz illik rájuk
Ne fuss hát el, szép virágom,
Locsolónak csók jár, három.

Ákom, bákom, berkenye
Szagos húsvét reggele.
Leöntjük a virágot,
Visszük már a kalácsot.
Közben nagyot kiálltok:
Boldog Húsvétot kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...