2012. április 18., szerda

Igazi, koszos pénzérmék

A magyar forint pénzérméi    
Anyuval boltosat játszottunk, Ő volt a  pénztáros, én meg a vásárló. 
Először egy baseball sapkát vásároltam, az ára 39 £ volt.
Anyu megkérdezte, hogy készpénzzel, vagy kártyával fizetek. Mire én hosszas gondolkodásba kezdtem, megvontam a vállam és széttártam karjaimat, mert nem volt nálam egy árva fitying sem :/
Eszembe jutott, hogy a perselyemben van régi és egy- két érdekesebb magyar forint, ill. külföldi pénz is. Beugrott, hogy a perselyből kiöntöttem és a tartalma, most mind a szemetesautóm kukájának tartályában van! :)
Nagy örömmel öntöttem ki az ágyra a pénzérméket a kukából :)
"Anyu!!! Anyu!!! Nekem van igazi, koszos pénzem! :D



Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...