2011. április 13., szerda

Délelőtti készülődés

Ma egész délelőtt lent voltunk Anyával a jó levegőn mocival, később értünk jött a Papa is autóval és együtt folytattuk tovább utunkat.
Még reggel elsőnek, a Horváth cukrászdában néztünk Mamának tortát. Papával összefutottunk a Kaiser's parkolójában. Ott kinéztem magamnak egy arató traktort, és a pénztárnál én fizethettem ki a nyuszis kosárkát. Aztán tovább gurultam és az OBI-ban átültem egy autós bevásárlókocsiba :o)
Anya vett tiroli és citrom muskátlit, hogy nyárra majd, ontsa bőven a virágait nekünk Megdörzsöltem a növény leveleit és nagyon finom, citromos illata volt! Még cola illatú muskátlit is árulnak! Talán colával öntözik a földjét :o)
A Papa is vett, egy szép rózsaszínű, cserepes rózsát a Mamának. A LIDL-be is elgurultunk. Virágföldet is vettünk, az ültetéshez. Pezsgőt, üdítőt, hogy pukkantani is tudjunk! A Feketeerdő torta is megvan már. Kérdeztem Papát: "A torta enyém lehet?" Mosolygott...
Kaptam a Papától egy sportcipőt is, amiben kedvemre csinálhatok mindent, mert erre a cipőre nem kell majd annyira vigyáznom.
A Mama még nem tudja, de nagyon készülünk a születésnapjára :o)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...