2011. április 28., csütörtök

Nagy focipályán

Ebéd után elindultunk Anyával a cukrászdába. Anya bringával jött, én meg motorral. Külön hajtottunk, mert így is meg kell tanulnom a közlekedés szabályait. Nem elég, korán elkezdeni! Az út jobb oldalán lehúzódva közlekedtem és Anya sokszor megdicsért, milyen ügyes vagyok :o)
A focipályánál megálltunk egy kis pihenőre... de nem sokáig pihentem, mert két nagyobb fiú bevett a csapatba és velük rúghattam a labdát... jócskán meglepődtek, hogy milyen ügyesen vezetem a labdát!...


....és GÓÓÓÓL! A nagy kapuba is berúgtam a labdát.
Most fociztam először életemben, igazi, nagy futball pályán és 2 × is végigszaladtam rajta a labdával! Estem, keltem, cseleztem és gólt lőttem!
A nagy lelkesedéstől és büszkeségtől, a vanília fagylalt sokkal jobban esett, mint máskor...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...