2011. április 14., csütörtök

Market Central Ferihegy - Játszótér

Eléggé hűvösre fordult az idő, az autóban viszont kellemes volt az hőmérséklet. Az úton, pontban délben el is nyomott az édes álom... Apa viszont megállt vásárolni, meg pénzt kivenni és Anyát is kitette a Müller-nél.
Valami fülsértően nagy dudálásra riadtam fel és Anyu sem volt ott, csak Apu ült a volánnál. Anya már látta, ahogy az autóhoz közeledett, hogy most nekem nagyon nagy szükségem van rá! Az ölében átkarolt és azon nyomban megnyugodtam. Eszembe jutott hol is vagyunk ám. Pont 1 éves voltam , amikor átadták itt a játszóteret.
Anyu megígérte egy rövid negyedórát végigfagyoskodik velem a játszótéren! Hurrá! Egy réteggel vastagabbá varázsolt Anya, meg sapi és kapucni a fejere és már rohantam is a mászókára! Fel-le, át a hídon, alagúton, kötélhálón, jobbra-balra, csúszda le, rúdról le..... és Replay :o)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...