2011. április 28., csütörtök

"Te leszel a Kosaras!"

Anyával ma boltosat játszottunk...
Én voltam a pénztáros, s Anya volt a Kosaras (a vásárló) :o)


Anya a kosárkájából kirakta a szalagra a termékeket, amiket megakart vásárolni, én pedig egyesével lehúztam a vonalkód leolvasón. Őrölt kaprot, vaniliáscukrot, BIO teljeskiörlésű orsótésztát, pattogatott kukoricát blokkoltam. A végösszeg: "Kettő és fél!" - December óta, akkor lettem 2 és ½ éves, azóta minden mértékegység és fizetőegység "Kettő és fél!" - Némi gubanc keletkezett, a blokkolásnál, így a mikrofonba bemondtam, hogy: "Kérem a Boltvezetőt, az 5. kasszához!"
Anya készpénz helyett kártyával akart fizetni, így újra kellett blokkolni az összes árut. Jót játszottuk!
A munka közben még a száraztészta minőségét is lemeóztam :o)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...