2011. április 2., szombat

Pókasszony

Anyu jó alaposan betakargatott jó-éjt puszit adott a számra, és az ölelés után következett az alvás. Már bőven eltelt több mesényi idő is, de csak nem jött álom a szememre. Emeletes ágyam van, így közelebb vagyok  a plafonhoz. Unalmamban elkezdtem pásztázni, amikor a sarokban megtaláltam a célpontom. Már ott szövögette a hálóját az ici-pici pók! Anyuért kiáltottam!
Ő már aludt, mert álmos fejjel jött be értem a szobámba. Rémülve meséltem neki, hogy mi van a sarokban. Most nem tudta leszedni a pókot, mert az emeletes ágyam, nem bírja el Anyut. Megígérte, hogy holnap együtt fogjuk a porszívóval beszippantani pókasszonyt és ma éjszaka az ágyukban alhatok :) Jó éjt pókasszony!

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...