2011. április 13., szerda

Fogorvosi vizit

http://www.tripponnorbert.hu/hirek/atadas-elott-az-uj-gyermekfogaszat

Délután 4 órakor randiztunk volna, a Mamával az új fogászat előtt. Mi előbb értünk oda Anyával, felmentünk az emeletre, s még időm se volt levenni a kabátomat, máris behívtak minket.
A fogorvosbácsi liftes vizsgáló székébe beültünk, Anya ölében hátradőltem. Azért érdeklődve vártam mi fog történni a vizsgálat alatt. Izgi! Hát csak az első fogászati viziten van részem :o) Anya már előre elmondta részletesen mi fog történni a vizsgálat alatt.
A lámpa tényleg úgy világított, mint egy UFO. A dokibácsi azt kérte, akkorára nyissam ki a számat, mint egy oroszlán. Büszkén kinyitottam hatalmasra a számát, így a fogorvosbácsi könnyen meglátta a cápafogaimat. A pálcás kis tükör is, sokat segített bekukucskálni a dokibácsinak a számba.
Nagyon megdicsért a doktorbácsi, hogy milyen gyönyörűen szép fogacskáim vannak.
Az ujjcumizásomat is észrevette, egy kissé előre állnak miatta a felső metszőfogaim. Tudja, hogy sokkal nehezebb leszokni egy ujjszopásról, de ha ügyes leszek az oviban simán leszokhatok róla.
A vizsgálat végeztével, még egyszer megdicsértek az asszisztens nénivel, hogy milyen bátor voltam!
Én meg közöltem a fogorvosbácsival: "Legközelebb is jövök majd!"
Ez annyira megtetszett az asszisztensnéninek, hogy választhattam az ajándék dobozból egy kulcstartót :o)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...