2011. április 6., szerda

Okos kobakom újra vetít

Hogyan emlékezik az agyunk?

Habár jóval régebben történtek meg azok a dolgok és események, amiket közösen már megéltük, a hosszú távú memóriámból mindig olyankor törnek elő a kisfilmek, amikor a többiek nem is számítanak rá! Ha havonta egyszer sétálunk arra Anyuval, ahol az erkélyen jóval régebben ugatott a kutya, akkor én mindig elmesélem, hogy ott lakik az ugatós kutya. Ha több mint fél éve, vagy esetleg egy éve voltunk utoljára ugyanazon a helyen, akkor azt felismerem. Az akkori élményt rettentő nagy izgalommal mesélem el.


Amióta elkerült a pelenkázóasztal (komód) az eredeti helyéről, egy másik helyre a szobámban, aztán végleg elköltözött a szobámból, - ez lassan 2 éve már - és azóta 2 × is átrendezték Apáék a szobámat, plusz új bútoraim és emeletes ágyam is lett. Anyának a minap elmeséltem, hogy ezen a komódon (pelenkázószekrényen) pelenkáztál mindig engem, csak volt rajta egy puha kék matrac is és egy vékony (amúgy vastag) fehér polc is volt felettem!

Anya ilyenkor, néha ledermed, mikre nem emlékszem régebbről, és hogy milyen fogékony buksim van!

Amikor lementem egy épületben a lépcsőn az alsó szintre, akkor is megemlítettem Attiláék házát Sukorón, ahol tavaly nyáron nyaraltunk.

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...