2011. április 21., csütörtök

Vízben pók, vizes pók

A délelőtti napos időt, még jobban felülmúlta a délutáni ragyogó napsütés. Anyával tisztára mostuk a napozóágyakat, előkerült a naptej, fürdőlepedő is. Élveztük a gyönyörű időt, és ráadásnak még egy nagy vödör vizet is kaptam, amivel azt csinálhattam , amit csak szerettem volna. Bermudában, félmeztelen rohangáltam és közben beszélgetésbe elegyedtem még a szomszéd nénivel is, így elfeledkeztem a VÍZről -mert különben nagyon imádom, minden formájában!
Elkezdtünk homokozni és Anya akkor vette észre, hogy egy kicsi pók beleesett a vödör vízbe. Szegényke kapálózott, de mind hiába mozdulatlanná vált. Anya kimentette és egy kis idő múlva magához tért. Eközben Anya elmesélte, hogy van ám a vízipók is, aki nem hal meg a vízben, hanem a víz alatt él és építi a kristálypalotáját és a buborékhálóját is.

szólj hozzá: Vízipók Csodapók

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...