2011. november 12., szombat

Hollókő Márton napon

Szent Márton napi Vigasság
Ma délelőtt, a Cserhát felé vettük az útirányt és ellátogattunk Hollókőre, ahol Márton Napi programok vártak minket...


Ahogy leparkoltunk és kiszálltam az autóból, a mellettünk lévő kőfal arra késztettett, hogy kipróbáljam a falmászást...
A kis Spiderman :)


Az Ófalut végig járva és becsöppenve, mindig valami más, kis házikóba - lépten-nyomon érdekes meglepetések értek.
A kézműves műhelyben ellovacskáztam és a babaházzal is eljátszottam, itt volt még zsákbaNmacska is, ahol inkább a macskát szerettem volna megvásárolni...


Váltottunk jegyeket, hogy tudjunk enni-inni, játékból én is ittam forralt bort az én saját teámmal.


 Döbrögi és Lúdas Matyi története után, elmajszoltam az utólag kapott mézeskalács szívecskét, de egy Mézes krémesre is rácsaptam még.
A Baba múzeumba is bekukkantottunk, de ide tényleg csak kukkoltam, mert pont előtte estem egy akkorát, hogy a tenyerem úgy sajgott, hogy a sírást alig bírtam abbahagyni és kimentem Apával.
A kardforgatás láttán begyógyult a tenyerem azonnal, kezembe vettem a kardot, hogy megvívjak Apával és Anyával.


A diófát is megmásztam :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...