2011. november 12., szombat

Hétpettyes Donát

Azt hiszem, ez a 7 db fehér foltocska a hátamon, már biztosan megmarad következő nyárig :/
Ugyanis történt, még a nyár végén, amikor óriási nagy meleg tombolt még, hogy a Mamáéknál a telken, fent az emeleten ugrálgattam az ágyon...
Addig-addig folytattam, ezt a pókemberes ugrálgatást, míg be nem estem a szekrény és az ágy közé. Na, de ám félmeztelenül voltam a meleg miatt és a csupasz bőröm érintkezett, a szekrény hátoldalával és szépen lehorzsolta hét helyen a hátamról a bőrt :/
Nem volt valami kellemes érzés! Anyu azonnal bekenegette "bibikrémmel" a hátamon a sebeket, s este lefekvés előtt még egyszer bebalzsamozta.
Másnap viszont elmentünk a Pityuékhoz és ott egész délelőtt pancsikáltam.
Egyik baleset jött a másik után...
Na, így lettem hétpettyes katica, vagyis szó szerint folt hátán folt :), hogy a sebeimet leáztattam, akkor nyár végén :/


Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...