2011. november 4., péntek

Lángoló sárkányok

Így neveld a sárkányodat szinkronhangok/karakter fotók

Felettébb érdekelnek a sárkányok, mióta Anyáék esténként mesélik nekem a sárkányos népmeséket.
Apa is kicserélte a régi kis kályhát, egy kandallóra.
A tűz látványa, így teljesen szem előtt van...
Miután megnéztem Így neveld a sárkányodat első 10 percét, - közben beugrott, hogy tavaly a Mikulás bácsi a mentős ünnepségen mit is adott nekem és Anyával a McDonald's-ban is, a Happy Meal-el megkaptam az egyik Dragon-t, egy fekete gurulós-repülőset, akinek a hátán ülnek :)
Apa nyakában lángokat okádva, repültem szobáról szobára és vevő voltam rá, hogy megnézzem a továbbiakat is, de már későre járt az idő.
Holnap biztosan Sárkányozni fogok :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...