2011. augusztus 31., szerda

Felröppenő vízcseppek 2.

Reggel benéztünk Hajniékhoz a Nike boltba, aztán a rövidke beszélgetés után útra indultunk...
Anyuval elsétáltunk - én rollereztem -, egészen végig a sétány át a piacig. Az új cipőmet is beavattam rendesen és jó gyorsan lehet ám vele száguldozni :)
Kipróbáltam és nagy nehezen ittam is az ivókútból. A sisakom megakadályozott, hogy közelebb hajoljak a csobogó vízhez.
Elég vicces is volt, hogy a próbálkozásaimat nem adtam ám fel és nem tudtam,. miért ilyen nehézkes elérni a számmal.
A fagyisnál kértem magamnak, 1 gombóc vanília fagylaltot. Közben körbe jártuk a teret, még ott volt a nagy színpad, az Újpest napokról. Visszagurultam az ívó kúthoz, mert Anyának még a rolleremet is le kellett mosnia olyan maszathegyes volt, az is :)
A Fő téren elbohóckodtam a vízfüggönyök között, lavíroztam a rollerrel, de egyszer sem lettem vizes. Gurultam körbe-körbe karikába, gyakoroltam a fékezést.



Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...