2011. május 30., hétfő

Fű alatt, a fűben

Kora reggel Apa és Anya neki álltak kigazolni, a kavics kulé ágyat a kerítés előtt. Én pedig segítettem nekik elhordani a talicskámmal, a zöld hulladékot.


Megreggeliztünk és utána jöhetett a móka a kertben.
A gyereknapi nagy nyüzsgésben Anyáék később adták oda a játékokat, amiket vettek nekem.
Pont kapóra jött, hogy fürdőgatyában kipróbálhattam a habszivacs vízipuskát, amit kaptam. Nagy spriccelős csatát vívtunk:)


Céltáblára is lőttem! Próbáltam célba lőni, de Apa kocsijának szélvédőjét teljesen beterítettem.
Sajnos a buborékfújót nem sokáig tudtam élvezni, mert a benne lévő folyadékot kiöntöttem :(
A pihis időkre, kaptam egy bogaras DVD-t, majd ebből is meríthetek a kertben ötleteket, hogy melyik bogarat kapom majd el, hogy megvizsgáljam és kielemezzem a nagyító alatt a bogarak magánéletét :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...