2011. május 24., kedd

Béka story

Késő délután Anyu tett vett a kertben és ki-be járkált én meg egyfolytában "Béka, béka!"-t kiáltottam. Anya rám se hederített, mert mostanában elég sűrűn megviccelem, hogy "Jön a béka!" meg "Itt a béka!", szegény nagyon megrémül, ha egy varangyal találja szemben magát, sőt irtózik tőle! Amikor harmadszorra kiáltottam el magam, hogy "Itt van a Béka!", Anyu akkor már komoly vett és megkérdezte tőlem, hogy "Hol láttál békát?" 
Az ajtó felé mutattam és mondtam, hogy a "Hálón van!" és tényleg ott sziesztázott a szúnyoghálón :)


Totál bezsongtam a kis levelibékától, először le akartam csapni, hogy Anya ne féljen tőle, de mondta Anyu, hogy ő csak a varangyot nem szereti és nem szabad bántani a kis békát! Apa megfogta és képeket is készítettünk a kis brekuciról.



Na, kellett is emlegetni! Megjelent egy ronda varangy is, pöffedten ugrált odébb, reméljük jó messzire elért. Apa adott neki egy kezdő lökést és arrébb dobta őt a bejárattól távolabb. Tavaly rengetegszer beugráltak a lakásba és alig bírta Anya kitessékelni, a meg nem hívott vendégeinket.

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...