2011. május 30., hétfő

Illatos rizs

A mai ebéd nyálcsorgató, finom illatai becsalogattak a konyhába :)
Rántott gomba fejek és Jázmin rizs, a kedvencem volt,a mai ebéd, az asztalra tálalva. Jól nézett ki :)
Ugyebár az én kis pocakomra vigyázni kellett kisebb koromban. A gombát nem ízlelhettem meg sokszor, talán ezért nem fogadtam ma el, mert nem kaptam belőle elég dózist kisebb koromban, így csak a rizs fogyott el a tányéromról.


Mégpedig késsel és villával! Anyáék le voltak döbbenve, hogy egyre ügyesebben eszem az evőeszközökkel.
Váratlan fordulat, amikor már ép készültem elhagyni a terepet...
Anya a kiskacsával együtt, megetetett engem. Kiskacsa tanácsára majonézt nyomtunk a gombákra és már faltam is őket sorban, mint kacsa a nokedlit :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...