2011. május 17., kedd

Régi, kis babás emlékeim

Mostanában elég sűrűn eszembe jutnak a kisbabás emlékeim...
Kedvenc Zümi haveromat is sokszor megemlítem Anyuéknak, hiszen olyan kedves és aranyos emlék Ő nekem. Kérdezgetem, hogy hol van most a Zümi!?
Sokszor rágcsaként használtam az tépőzáras akasztó részét. Zümikémet forgattam a mancsaimban, s a zizegő szárnyait morzsolgattam, tapogattam réges-régen...


Még van egy régi, zenélős kedvenc az IKEÁ-ból, a Barnsling zsiráfkám, aminek ha meghúztuk a nyakát, jó hosszúra, akkor kellemes altató zenét játszott nekem, az ágyikóban mellettem.
A Mamáéknál is van még egy zenélő dobozkám, (amiben régen csokoládé volt) az segített nekem, amikor a Anyáék este elmentek bevásárolni és nem voltak velem az elalvásnál.

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...