2011. május 21., szombat

Jaj, úgy élvezem én a strandot :)

A mai nappal, elkezdődött a strand szezon! Reggel összepakoltuk, egy hatalmas nagy, szatyor strandos dolgot. Még én is simán belefértem a táskába, akkora volt :)
A Tápiószentmártoni Termálfürdőt céloztuk meg, méghozzá azért mert ennekkellemes, meleg vize van.

Húú, itt nagyon klassz lesz :)
 Igaz Anyának nagyon hiányzott a hideg vizes úszómedence, de azért, Ő is élvezte a napfényt, velünk együtt a vízben. Feltalálta Anyu magát, mert a gyógytornán megtanult "aquafitness-t" gyakorolta a víz alatt.
Óriási nagyokat ugrálgattam Apa karjaiba, s nagyon tetszett, ahogy a víz csobbant körülöttünk! Egy kisfiútól ellesve, hamar megtanultam a víz alatti taposást, így a lábtempót megtanulva még bátrabban szeltem a habokat.
A standon volt mászóka, trambulin, hinta, röplabdapálya, focipálya és ping pong asztal is.A trambulinból alig tudtak Apáék kikönyörögni :)


A hatalmas nagy lombú fák alatt, hajtottam le álomba a fejem. Szűk egy órát aludhattam, amikor kinyitottam szemeimet. Igaz, más volt minden, de Anya és Apa ott volt és az a lényeg :)
Kipróbáltam a kék zsiráfos úszógumimat, ami tavaly óta nem lubickolt és abban pörögtem körbe-körbe a vízben. Anya rám adta a karúszómat, és már elsőre, teljesen tökéletesen fent maradtam a víz tetején és még előre is haladtam, ahogy láb tempóztam!!! Ügyes vagyok!!!
 
Zsi, kérsz Te is!?
Amíg Anyáék pakoltak, én gyorsan előre szaladtam a büféhez, hogy fagylaltot kérjek, de sajnos, nem volt még. Viszont az eladónéni, meghívott egy -még Bambi is kapható- dobozos narancs juice-ra, mert annyira szépen és ügyesen kértem egyedül a fagyit :)
Nagyon szuper volt, ez a strandolós nap! Köszi!

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...