2011. május 28., szombat

Vidám délelőtt a Víztoronynál

Még csak május utolsó szombatja van és én már ma elkezdtem a "Gyereknapozást". Anyával és a Mamával még reggel kikeveredtünk a Víztoronynál megrendezett családi összejövetelre.


Húúú, volt ám izgalom rögtön, már az elején! Egy tűzszerész robot, Telemax járkált fel, s alá a gyerekek között. Egy bácsi irányította őt a sátorból, egy joystick segítségével. Egy terepjáró és egy járőrkocsis rendőrautóba is beülhettem, ráadásul a hangosbeszélőbe belekiálthattam mindenkinek, hogy "Sziasztok!" és a kék villógót is bekapcsoltam. Anya nyakából megnéztem a fényeket és minden mást a magasból :)
A tűzszerészek teherautóját is a magasból nézhettem, aztán vissza mentünk a lánctalpas robothoz, aki odajött hozzám és odanyújtott egy nyalókát nekem.
A labdarúgó ügyességi versenyben 4 lövésből, mind a 4 × kapura lőttem :) a 4 gólért nyertem, egy pálcikát, én a pirosat választottam. Anyáék nagyon büszkék voltak rám, hogy milyen ügyes voltam!!!
Felültem egy mozdonynak látszó, körbe-körbe karikázó járgány sorra és kamionvezetőként én irányítottam a verdákat.
Az ugrálóvárat nem hagyhattam ki, mert az remek móka! Anya megengedte, hogy ehessek nagyon-ragacsos vattacukrot, és nyaltam finom gyümölcsös olasz eperfagylaltot is :)
Lecsúsztam az óriás felfújható csúszdán és ekkor elkezdett hatalmas nagy cseppekben esni az eső :(


Szaladtunk a nagy zuhéban a buszmegállóig, hogy minél előbb hazaérjünk, mert elég nyáriasan öltöztünk. A busszal viszont elég hamar a Mamáékhoz értünk :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...