2011. május 20., péntek

Csigu visszatér(t)

http://www.revistatus.ro/typo3conf/ext/st_flashplayer/pi1/VideoPlayer_v6.swf 

Csiga úr titka

Egy jó pár napja hanyagoltam a homokozómban lévő dömperemet.
Jó meleg volt a délelőtti órákban és ilyenkor megy a locsi-pocsi ezerrel, a kertben :)
Még a nagymedencét nem vettük elő, de a dézsa, na és még egy nagy vödör víz, mindig ott van mellettem. Elkezdtem a homokozós játékaimat lemosni. Lemerítettem a víz alá őket és máris jobban néztek ki, tisztábbak már nem is lehettek. Sorra merültek a játékaim, a búváredzésen, amikor Anyu a feje tetejére fordult dömperemet állította fel és a billenős puttony alatt, egy ismerős barátka lapult. Csigu haverom volt az!
Annyira alaposan, nem tanulmányozom a csigafajokat, hogy megállapítsam, hogy Ő az, akivel már találkoztam, úgy 10 napja, vagy egy újabb házas-vendég.

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...