2011. május 29., vasárnap

Gyereknap!

Az első rendezvény sátornál, a Babarétnél Apu regisztráltatott a Cebion kalandparkba és beneveztem az ügyességi versenyre. Ugróiskolázás, labdatenger, ahol kacsa matricás labdákat kellett keresni, bújó alagút, ahol nemigen mertem átmászni, labirintus és a végén fotózás Cebion kapitánnyal :)



Ügyesen végig jártam a pontokat és megkaptam mindegyiknél a pipákat!
Aztán az óriás csúszdán 4× is lecsúsztam, ott megtapasztaltam, hogy milyen ha megbántanak és idegen emberek rám szólva elzavarnak, amikor izgatottan kivártam újra és újra a soromat. Sírtam, mert rosszul esett, de Anya megvigasztalt, s leteremtette a bácsit, hogy kedvesebben beszéljen a gyerekekkel, ezek után és nem elzavarni kell őket!
Utána jól esett Anyu nyakából szemlélgetni a színpadot, s a Kaláka együttestől hallgatni Samukát! Riszáltam a popóm az ütemre Anyu nyakában, táncoltunk együtt, táncoltunk külön :) 
Kaláka Együttes - Van1kis


Megnéztük a másik színpadot is, ahol sajnos már lemaradtunk az Alma koncertről :(
A ni-nó autók kárpótoltak, mert megint láttam mentőautókat és tűzoltó autót is :)
A Norvég nemzeti sátorban válaszoltunk pár kérdésre Anyuékkal és megkaptam az első emléklapomat :)


Az egész ligetet be sem tudtuk járni ennyi idő alatt, de ennyi mókából is rengeteg élménnyel lettem gazdagabb. Muszáj volt még a nagy meleg előtt hazaérni és egy hatalmasat pihenni :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...