2010. december 24., péntek

Kiskarácsony, nagykarácsony

Az utolsó lépés, mielőtt átöltöznénk mi is ünnepi ruhába, a karácsonyfa díszítés-csúcsa következik...


Fehér karácsony helyett, eső karácsony volt. Egész áldott nap, esett az eső.
A mai déli alvásom elég rövidre sikerült-biztos, mert annyira vártam a Jézuskát. Apu már beállította a fenyőfát az étkezőbe, az égősort is Ő rakta fel.
Anyuval együtt díszítettük fel a karácsonyfát, az apró gömböktől a nagyokig.
A nagy csillagot csak és kizárólag én tehetem fel a tetejére, ez az én feladatom! Amikor készen lettünk és Anyu az utolsó simításokat végezte a fán, odalopóztam a fához és a mézeskalács szívecskék sarkait gyorsan leharapdáltam. Anyu ennek egyáltalán nem örült, de a végén nevetett rajtam.
Idén viszont, egy karácsonyfa dísz sem törött el! :)
Még vasárnap, amikor szánkózni indultunk, és Anyu vissza ment a kesztyűmért, én addig szépen sorban lerugdaltam a kerti világító csillagokat. Anyu emiatt nagyon szomorú lett, de Apu este a kerti csillagokat megragasztotta és átraktuk, a bejárat melletti fagyal ágyások közé.
Délutánra az egész lakás díszben pompázott. A mécsesek és gyertyák fénye még szebbé varázsolta a karácsonyfát.


A karácsonyi vacsoránál gyerek pezsgővel koccintottunk és kívántunk Boldog Karácsonyt egymásnak!


Vacsora után megérkezett a Jézuska és az ajándékaimat megtaláltam a karácsonyfa alatt!
Minden egyes csomagnál felkiáltottam: "Húúú, mit kaptam!" és izgatottan téptem le a dobozokról a csomagolópapírt. Ezt nagyon élveztem! Rengeteg mindent hozott Anyu és Apu Jézuskája. Kaptam egy DUPLO Matuka telepét, egy Matuka DVD-t, Chuggington könyvet: Koko és az áramszünet, egy Timmy-s társasjátékot és egy hatalmas Ecoiffier mentőállomást. Én annyira örültem az ajándékoknak, hogy örömtáncot jártam és azonnal összeszereltük Apuval a mentőállomást, aztán Timmy-re ráakasztottam, amit csak találtam a dobozban!

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...