2010. december 26., vasárnap

Karácsony másnapja

Karácsony másnapján megérkeztek Anyuék is a Mamáékhoz. Itt is nagy volt a készülődés, de  a Mama sok mindent előkészített, ezért nem volt olyan nagy felfordulás, mint otthon nálunk. Ebédre a kedvencem volt brokkolikrémleves bogyóval (levesgyönggyel), a második fogás Kijevi csirkemell rántva köretnek petrezselymes burgonya és a legvégén a Mama még Karácsonyi tortát is csinált. Megdicsértek, hogy milyen szépen tudok már enni késel és villával. Anyu sokat segített nekem, hogy úgy egyek mint a nagyok!



A Jézuska a Mamáéknál is járt, még régebben a Papával írtunk levelet neki és az IKEÁ-nál dobtuk be a ládikába. Hurrá! Itt is minden szépen be volt csomagolva, a karácsonyfa alatt sok-sok ajándék várt minket.
Kaptam még egy hatalmas nagy doboz DUPLO-t, egy karácsonyi könyvet Ezt jól kisütöttük! - Történetek Zokniról, a kishollóról, 2 DVD-t a Noddy és a mágikus holdfényport és az Elmo megmenti a karácsonyt
Engem még nagyon érdekelt, hogy mit kapnak a többiek is, segítettem nekik a csomagolópapírt letépni, de azokban már nem játékok voltak, hanem felnőttes meglepetések.
Anya rögtön épített nekem egy klassz kis házat, a Papa pedig egy autót. Megpróbáltam ennek a LEGO autónak is megszerelni a kerekét, de a csavarbehajtóm csak a terepjáróhoz és a repülőhöz jó.
Délután még Krisztiékhez is átvittek Apuék. Ott is megnéztük a karácsonyfát, nagyon szépen fel volt díszítve a lakás is. Körbe-körbe rohangáltam, tetszett, hogy nagy a tér. Játszottam a Botond régi játékaival is, a Lego Bionicle robotokkal és egy nagy amerikai autóval.
Tetszik nekem ez a karácsony! Koccintunk, sok ajándékot kapunk, ahová csak nézek mindenhol fények és díszek szépítik a szobákat és ami a legfontosabb MINDENKI EGYÜTT VAN!

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...