2010. december 17., péntek

Mini Chef

Anyával ma délután, nekiláttunk a mézeskalácsok sütésének. Segítségül hívtam a konyhai eszközöket is, hogy ők is segítsenek nekünk...


Egész jól ment a hozzávalók kimérése! Aztán jött a gyurmázás, aminek az lett a vége, hogy a nyers tésztát kóstolgattam. Azt hittem ezzel végeztünk is! A tészta remek ízű! Elég hosszadalmas műveletek jöttek most sorba. A sodrófával kinyújtottuk a tésztát és amikor már kellő vékonyságúvá lapítottuk, akkor jöhettek a formák.


A kiszúróformákkal viccesen elbeszélgettem, hol a rénszarvassal repültem, hol pedig a mókuskával fára másztam.
Amikor egymás után, sorban álltak a sütőpapírral borított tepsin az állatkák, akkor elkezdem ismételtem falatozni. Egyiknek a szarvát, másiknak a lábát amputáltam le a fogaimmal. Hiába mondta Anya, hogy előtte meg kell sütni, a forró sütőben őket. Rá se hederítettem én csak majszoltam a nyers tésztát :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...