2010. december 3., péntek

OMSZ Mikulás ünnepség

Anyuék nagyon sokat emlegették a napokban, hogy lesz egy ünnepség pénteken, ahol ott lesz a Mikulás és elmegyünk hozzá.

Közölték még velem, hogy rengeteg mindent tud már rólam jót és rosszat egyaránt, ezért meg ne lepődjek majd, ha a Mikuláscsomag mellé kapok esetleg egy virgácsot is. Gondoltam, miért lenne az rossz, annak is örülök majd!

Eljött az idő, a délutáni alvás után indultunk is, amikor odaértünk már nagyon sok gyerek várta, velem együtt a Mikulás bácsit.






A mese színház után, a tömegben kitűnt egy piros ruhás, fehér szakállú, puttonyos Télapó. Ezek után lettem, csak igazán izgatott. Leült, egy székre, maga mellé lerakta a puttonyát és előhúzott belőle egy hosszú listát. Az én nevem is rajta volt. Amikor én következtem, Anyu előre jött velem, a Mikulás bácsi pedig elmondta, hogy igenis tudja, sokszor dobálom a játékaimat, de a jó tetteimmel kijavítom a ezeket a rosszaságokat. Segítek barkácsolni a Nagypapámnak, Apunak a szerszámait kipróbálni és elrakni, főzni a Nagyinak, Anyunak segítetek a legtöbbet, otthon a rendrakásban és a takarításban, és ezért megajándékoz engem is egy ajándékcsomaggal. Egy szót se mertem szólni, ott álltam és csak csodáltam...
Az ajándékba kapott játékokat kipróbáltam, egy szirénázós tűzoltóautó és egy világítós nyelvű sárkány tetszett a legjobban.
A gyerekekkel, akik ott voltak játszottunk még egy kicsit. Mindenki megmutatta a játékát és én is kipróbálhattam az övékét és én is több kisfiúnak megengedtem, hogy játsszon az autómmal.
Nagyon örültem a Mikulásnak, és alig vártam, hogy a visszaérjünk, hogy végre elújságolhassam a Papámnak, hogy mi történt a Mikulás ünnepségen.

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...