2010. december 5., vasárnap

Itt járt a Mikulás


Sajnos a Mikulás ünnepség után beteg lettem, így nem tudtuk együtt várni a Télapót a Mamáékkal.
Anyu átment a konyhába vacsorát készíteni, sok lila hagymával és citrommal hozta át a teámat. Amikor már a tálcával közelgett felém, a forró itallal, akkor azt mondta, hogy ő már találkozott a Mikulással. Anyu azt is mondta, hogy a Télapó előbb érkezik és nemsokára meglátogat engem. Húúúúúúúúú... de izgi!
Ép elkezdtük enni, amikor kopogtattak az ajtón. Benyitott egy rendkívül ismerős Mikulás, de amikor megkérdezte, hogy jó voltam az idén, akkor nem tudtam mit válaszolni neki. Ő tőle tényleg kaptam egy hatalmas virgácsot és a zsákjából kivehettem az ajándékokat. Olyan furcsa volt amikor megsimogatott, emlékeztetett valakire...
Nagyon örültem! Kaptam elemlámpát, bégető Timmy-t, DUPLO benzinkutat, helikoptert és sok-sok édességet. Így már nem is érdekelt, hogy náthás lettem! Amikor összeszereltem Apuval a kabriolet autót, akkor mondtam neki: "Apu, Te voltál a Mikulás!"
Ezektől az örömteli pillanatoktól, el is feledkeztem, hogy milyen náthás vagyok :)
Téli betegségek elleni praktikák a természet patikájából

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...