2010. december 31., péntek

A szilveszteri trombitám

Az anyósnyelvet könnyen megtanultam a Mamáéknál kifújni és a sok gyakorlás után még a hangját is megmutatta nekem.
A trombitámat nagyon nehéz volt, rekedt hangra bírni.
Érdekes, ez is! Én bekapnám az egészet, de Apuék azt tanácsolták csak a végét vegyem be a számba. Nagyon hangosan tudom fújni!
Sokat játszottunk ma Apuval és Anyuval, annyi DUPLO építőelemem van már, hogy egy hatalmas házat építettünk, három nagy ablakkal, lépcsővel és elkerített kiskerttel.
Elég sokáig eljátszottunk, még az evésről is elfeledkeztünk közben. 1/2 10 is volt, amikor elmentünk vacsorázni.
Apu kibontotta az én pezsimet is, és az asztalnál koccintottunk Boldog új évet kívánva egymásnak!
Anyuval Jamie karácsonyi menüjét néztük, miközben én puszikat adtam nagy ölelésekkel Anyunak és megnyugtattam azzal : "Ha nagy leszek, akkor én majd főzök Neked!".
Anya teljesen odáig volt, engem is átölelt -Ő már tudta, hogy  nem tudok fent maradni éjfélig, a rakétákat és a tűzijátékot megnézni - a karjaiban aludtam el a nagyágyon, és arra gondoltam közben vajon a trombitával mi lesz majd az újévben?!

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...