2011. október 13., csütörtök

Nyerő délután az ALDI-nál

Hazafelé benéztünk az ALDI-ba (Íz-Szigetek) vásárolni és jééé, egy óriási nagy, táncoló kék emberrel találtuk szemben magunkat és még tudjátok mi volt mellette felállítva!?


Egy ugrálóvár!!!

 Jeee :)

 Dobálhattam vigyorgó fejes dobozokat, eltaláltam őket mindig csak nehezek voltak és a pille könnyű hablabdával nem mindig jött össze a borítás. Ezért technikát változtattam, lekaptam az egyik vigyorgó dobozt és azzal borítottam :) Egyből kifeküdtek mind!

Találat volt bőven, igaz a labdával nem berúgtam az üres körökbe, hanem dobtam, de a focit nem hagytam ám ki.

 

Ne tévesszen meg titeket, ez nem dinnye :)

Én máris nyertem! Olvadós rágót és bögrét is, a részvételért. Később bent a boltban végigkóstoltunk nagyon sok féle finomságot, kaptunk 5 pecsétet is a nyerőszelvényünkre, mert nyerek ám a szüleimnek! (13-a van)

Apunak nyerek egy kávéfőzőgépet :) Anyának pedig egy álomutazást, kalózok nélkül a Karib-szigetekre :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...