2011. október 22., szombat

Mindmegettem :)

Nem volt otthon a zOli, a szomszédunk, mert szerettünk volna kérni tőle pár szem diót a délutáni süteménybe.
Mit volt mit tenni, - mert ugyebár, ez fő hozzávalója a finomságnak - Apa átrakott a kerítésen, én meg ügyesen összeszedtem egy keveset, a lehullott falevelek közül.
Futottam is Anyához, s büszkén közöltem vele, a kalandos dió szedésünket :)
Apával nekiálltunk a diókat megtörni, diótörő híján foghagyma nyomó segítségével, míg Anyu kiméregette a hozzávalókat és pikk-pakk be is keverte a tésztát.
Hmmm... volt benne reszelt alma, aszalt sárgabarack, mazsola, mandula szeletek és a zúzott diónk is belekerült.


Az eredeti Almás kenyér receptet, Anya a Nők Lapja egy régebbi számából mentette el, és most, milyen jól jött ebéd után, ez a finomság!

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...