2012. január 24., kedd

Aquaworld vizibirodalom

Apáékkal, ma reggel fürdőzni indultunk az Aquaworld-be...
Nagy élmény volt nekem, ez a hatalmas vizibirodalom!

Körforgásban vigyáztak rám, hol Hédi, ... Anya és Apa, a másik kettő meg az óriáscsúszdáknál sikította magát rekedtre. 
Úsztam 25 m-es úszómedencében, pezsgőfürdőben buborékoltunk, gyerekmedencében halacskás kis csúszdán siklottam, megnéztem Hédivel a gyönyörű akváriumot a halacskákkal, a játszóházban kiugráltam magam és jókat bohóckodtam Anyával, Apával meg jól kilubickoltuk magunkat...
Élőben is megcsodálhattam a felettünk úszó távirányítós repülő cápát :)
Na, majd ha én is megnövök, 140 cm magas leszek, no akkor már én is csúszhatok sikongatva :)
Sajnos (még) nem érem el a mércén a megfelelő csíkot, ezért kimaradtam a Hegyi folyó, a Hagyma, az UFO, a Kamikáze és a Rainbow csúszdákról is...
Azért én sem maradtam le, a szivárvány csobbanásról :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...